همایش تخصصی قرارگاه تعالی زن و خانواده در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4169722
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

همایش تخصصی قرارگاه تعالی زن و خانواده در ارومیه برگزار شد

همایش تخصصی قرارگاه تعالی زن و خانواده با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از بانوان در ارومیه برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، روز گذشته، 27 شهریور در همایش تخصصی قرارگاه زن و خانواده که با حضور مسئول بسیج جامعه زنان استان رقیه موسویان و جمعی از بانوان در سالن جلسات شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: بانوان بدون تردید در برقراری امنیت، توسعه اقتصادی و بهبود معیشت نقش بی‌بدیلی دارند.

وی به نقش غیرقابل‌انکار بانوان در عمران و آبادانی همچنین توسعه همه‌جانبه کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: برقراری امنیت پایدار و مردمی دو راهبرد اصلی ما است، که برای تحقق یافتن آن آحاد جامعه باید تلاش کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی عامل اصلی برای تحقق همه اهداف را امنیت دانست و گفت: امنیت زیربنای همه اقدامات، برنامه‌ها و پروژه‌ها است، پس از اهمیت و تاثیرگذاری آن نباید غفلت ورزید.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات نظامی و تامین امنیت پایدار، اقدامات نرم و فرهنگی و عمرانی حائز اهمیت است، از آحاد مردم برای تحقق برنامه‌ها دعوت به همکاری و تعامل کرد، گفت: خودسازی نیز باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه خیرخواه مردم ما نبوده‌اند، گفت: باید همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم و درراستای آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی نیز تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه، در حوزه مردم‌یاری و عام‌المنفعه اقدامات خوبی توسط بسیج سازندگی در دست اجرا است، گفت: باید اقداماتی که صورت پذیرفته است، برای آحاد مردم تبیین شود تا آحاد جامعه آگاهی یابند و به آینده امیدوار شوند.

انتهای پیام
captcha