تخصیص 95 میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی به کردستان
کد خبر: 4169705
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

تخصیص 95 میلیارد تومان در حوزه محرومیت‌زدایی به کردستان

فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان گفت: در یک سال گذشتە ۳۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در استان کردستان هزینە شدە ودر سال ۱٤۰۲ نیز ۹٥ میلیارد تومان بە آن اختصاص دادە شدە است.

امان‌اللە گشتاسبی، فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار امان‌اللە گشتاسبی، فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان امروز، ۲۷شهریور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان از اجرای  یک هزار و ۶۲ برنامه در ۱۲ سرفصل با ۶۱ عنوان همزمان با چهل و سومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تعداد برنامەهای شاخص در شهرستان‌ها ۱۳۵ برنامه است.

وی از اجرای ۱۲ برنامە شاخص استانی خبر داد و افزود: بەصورت متوسط روزانه ۲ الی ۳ برنامه شاخص در هر شهرستان اجرا خواهد شد.

فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: رژە نیروهای مسلح در مرکز استان، همایش سراسری پیشکسوتان جهاد و شهادت با سخنرانی مستقیم مقام معظم رهبری بە صورت مجازی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با روحانیون و علمای شاخص و ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش بانوان دفاع مقدس، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، شرکت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در برنامه‌های زنده تلویزیونی، اجتماع بزرگ جوانان و نوجوانان گام دوم انقلاب، بازسازی عملیات آزادسازی سنندج و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از جمله برنامەهایی است کە بە مناسبت هفتە دفاع مقدس در استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشتە ۳۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در استان کردستان هزینە شدە ودر سال ۱٤۰۲ نیز ۹٥ میلیارد تومان بە آن اختصاص دادە شدە است.

سردار گشتاسبی در ادامه گفت: رسالت اصحاب رسانە در هر نظام و مملکتی یکی از و حساس‌ترین وظایف است کە تلاش می‌کند با اقدامات میدانی خود هرآنچە کە لازمە موفقیت در نظام است را انجام دهد.

وی افزود: استان کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس و در پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی یکی از استان‌هایی است کە نقش موثری در مبارزە با عوامل ضدانقلاب داشتە است و باید برای تجلیل از مقام شهدا، جانبازان و ایثارگرانی کە از جان و مال خود گذشتند شایستە عمل کرد.

فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان افزود: دفاع مقدس زمانی شکل گرفت که انقلاب اسلامی در حال سازماندهی خود بود و مردم به رهبری امام(ره) از ظلم جور و ستم استکبار رهایی یافتە بودند، اما دشمنان این انقلاب الهی و نورانی را نپذیرفتند و پس از توطئه‌های مختلف جنگ هشت ساله‌ای را با همه ابعاد اقتصادی، جغرافیایی، سیاسی و نظامی را بە این کشور تحمیل کردند تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

وی افزود: مردم دلیر و وطن‌دوست ایران با مجاهدت و توکل بە خدا و با رهبری امام از انقلاب حمایت کردند و توانستند صحنه جنگ را به نفع انقلاب تغییر دهند در سخت‌ترین شرایط پیروز میدان شوند.

سردار گشتاسبی بیان کرد: حامیان رژیم بعثی بر این باور بودند کە ظرف یک هفتە انقلاب اسلامی سرنگون خواهد شد، اما ملت ایران با توکل بە خدا و با رهبری امام خمینی توانستند جنگ را رهبری و دشمن را شکست دهند.
وی افزود: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است و الگویی برای همە ملت‌های آزادە است و این انقلاب متعلق بە همە اقوام ایران است.

فرماندە سپاە بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: هر چقدر برای تبیین این حوزە تلاش کنیم باز هم تلاش بیشتری می‌طلبد و هرگونە اقدامی در این حوزە بە منزلە جهاد است.

وی در پایان یادآور شد: دشمنانی کە فکر می‌کردند می‌توانند این کشور را بە استعمار خود درآورند، امروز در مقابل عزت و عظمت ایران بە زانو درآمده‌اند.

انتهای پیام
captcha