عامل مجروح کردن مأموران پلیس فیروزآباد به هلاکت رسید
کد خبر: 4169656
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

عامل مجروح کردن مأموران پلیس فیروزآباد به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان فارس از  هلاکت شرور سابقه‌داری که پس از درگیری مسلحانه و مجروح کردن ۳ نفر از مأمورین انتظامی شهرستان فیروزآباد متواری شده بود خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس امروز، 27 شهریورماه از  هلاکت شرور سابقه‌داری که پس از درگیری مسلحانه و مجروح کردن ۳ نفر از مأمورین انتظامی شهرستان فیروزآباد متواری شده بود خبر داد.

وی در تشریح جزییات این خبر گفت: به‌دنبال درگيري شب گذشته منجر به مجروحیت ۳ نفر از مامورین پلیس فیروزآباد با شرور جانی مسلح و متواري شدن وی، با هدايت میدانی و اعزام تیم های زبده پلیس آگاهی استان و همکاری عملیاتی ماموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند این شرور مسلح متواری که در یکی از باغات اطراف شهرستان فراشبند مخفی شده بود  پس از یک ساعت درگیری و تیراندازی متقابل به هلاکت رسید.

حبیبی تصریح کرد: این شرور سابقه‌دار در فضای مجازی با قدرت نمایی سلاح،  مردم به ویژه کامیونداران را به قتل تهدید کرده بود.

ویی با اشاره به اینکه از این شرور جانی یک قبضه اسلحه کلت کمری و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با هر فرد که بخواهد امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد، برابر قانون و قاطعانه برخوردخواهند کرد.

انتهای پیام
captcha