مماشاتی با دشمنان اسلام و قرآن نداریم
کد خبر: 4169650
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:

مماشاتی با دشمنان اسلام و قرآن نداریم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور با بیان اینکه اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است، گفت: جمهوری اسلامی به سادگی به دست نیامده است که کسی تصور کند ما با دشمنان این نظام، اسلام و قرآن مماشات می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانیبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور امروز ۲۷ شهریور در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: به عنوان یک سرباز انتظامی این را می‌گویم اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است. مگر جمهوری اسلامی به سادگی به دست آمده که کسی تصور کند ما با دشمنان این نظام، اسلام و قرآن مماشات می‌کنیم. این جزو وظایف قطعی ماست؛ ابایی هم نداریم، از کسی هم نمی‌ترسیم.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باور دارند که فرمایش مقام معظم رهبری، کلام حضرت ولیعصر(عج) است و اثر این نفس مطمئنه را ما در بخش نظامی به خوبی مشاهده کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: با افتخار اعلام‌ می‌کنم با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم و نیروهای مسلح اگر دشمن به این گمان برسد که می‌تواند در صفوف به هم پیوسته نیروهای مسلح رخنه‌ای ایجاد کند، سخت در اشتباه است.

ادیانی با اشاره به عظمت مأموریت اربعین حسینی، گفت: به نوبه خودم از تلاش‌های شبانه‌روزی یکایک کارکنان پلیس در برپایی حماسه اربعین، که مورد تقدیر نایب امام الزمان (عج) واقع شد، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

در این آیین خدمات حجت الاسلام صادق غلامعلی‌تبار تجلیل شد و حجت الاسلام یدالله گوهری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha