ارسال نتایج صحت‌سنجی به داوطلبان انتخابات مجلس در فارس
کد خبر: 4169610
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

ارسال نتایج صحت‌سنجی به داوطلبان انتخابات مجلس در فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس در خصوص روند تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات گفت: در حد فاصل بین ۲۶ شهریور تا ۲۷ مهرماه یکی دیگر از فرایندهای انتخابات یعنی تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌های استان انجام خواهد شد.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل قزلسفلی، رئیس ستاد انتخابات فارس امروز، 27 شهریورماه گفت: نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان انتخابات مجلس که در مرحله نخست اقدام به پیش ثبت‌نام کرده‌اند از روز گذشته از طریق پیامک به آن‌ها در حال ارسال است.

وی تصریح  کرد: آن دسته از داوطلبانی که صحت مدارک آن‌ها از سوی مراجع 6 گانه تأیید شده است، یک کد رهگیری دریافت می‌کنند که بر اساس آن متقاضیان از 27 مهرماه تا سوم آبان‌ماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را نهایی کنند، ثبت‌نام نهایی هم الکترونیکی خواهد بود.

قزلسفلی ادامه داد: داوطلبانی هم که صحت مدارک آن‌ها از سوی یک یا چند مرجع تأیید نشده است از امروز 27 شهریور تا دوم مهرماه فرصت دارند که اعتراض خود را ثبت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: نتیجه این اعتراض نیز در قبل از ۲۷ مهرماه اعلام می‌شود که به دنبال آن یک کد رهگیری برای داوطلبانی که صحت مدارک آن‌ها در این مرحله تأیید شده ارسال می‌شود.
وی بیان کرد: متقاضیان در این مرحله با استفاده از کد رهگیری که دریافت کرده‌اند از 27 مهرماه تا دوم مهرماه فرصت دارند که ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

قزلسفلی در خصوص روند تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات نیز گفت: در حد فاصل بین 26 شهریور تا 27 مهرماه یکی دیگر از فرایندهای انتخابات یعنی تشکیل هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌های استان انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود: بر این اساس از فرمانداری‌ها خواسته شده است که معتمدین را شناسایی و نسبت به معرفی آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha