منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان معرفی شدند
کد خبر: 4169376
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان معرفی شدند

منتخبان مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان لرستان برای راه‌یابی به مرحله کشوری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان معرفی شدند.

محمدتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستانمحمدتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه طی روزهای 21 و 22 شهریورماه جاری در استان از اعلام اسامی برگزیدگان چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در بخش بانوان در رشته حفظ 10 جزء بانوان مریم خوانساری، سمیه صیدی و فاطمه طولابی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، اضافه کرد: در رشته حفظ کل نیز مهری سپهوندی موفق به کسب رتبه اول شده و رتبه‌های دوم و سوم در این بخش نداشتیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه در رشته حفظ پنج جزء نیز عاطفه حیدری، الهه افشون و زهرا رضایی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، افزود: همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم منصوره ویسکرمی رتبه اول را کسب کرده و هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان در این بخش موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم نشدند.

دریکوندی با اشاره به اینکه در رشته قرائت ترتیل نیز به ترتیب مریم ولی‌زاده، صدیقه سیفی‌دلی و کوثر صفرزاده موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند، ادامه داد: در رشته دعاخوانی زهرا یاراحمدی، مریم شرفی و فریده عیدانه و در رشته قرائت تحقیق نیز سارا نظرزاده، فاطمه پاپی و پروانه خوشناموند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق وحید کرمی، سعید ناصری‌نسب و محمد پیریایی و در رشته قرائت ترتیل حسام‌الدین غلامی، مهدی عربان و احسان پیرداده‌بیرانوند به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دریکوندی با بیان اینکه در رشته اذان عبدالصمد اسکندری، اشکان بیرانوند و سجادکوشکی و در رشته دعاخوانی رضا کاکاوند، سعید روشن‌نیا و یونس گودرزی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، اظهار کرد: در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم آقایان نیز روشن‌زاده و شهبازی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده و هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان موفق به کسب نمره حدنصاب برای رتبه سوم نشد.

وی گفت: در رشته حفظ 20 جزء اسماعیل موسیوند و در رشته حفظ کل قرآن نیز رحیمی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند همچنین در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان موفق به نمره حدنصاب نشدند.

انتهای پیام
captcha