یاد مکرر خدا زمینه را برای الگوگیری از پیامبر(ص) فراهم می‌کند
کد خبر: 4169124
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

یاد مکرر خدا زمینه را برای الگوگیری از پیامبر(ص) فراهم می‌کند

امام جمعه موقت بیرجند به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص توطئه دشمن برای امنیت و وحدت مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به غفلت‌های آخرالزمانی، یاد مکرر خدا زمینه را برای الگوگیری از پیامبر اسلام(ص) فراهم می‌کند وقتی جریان کفر در مقابل جریان حاکمیت الهی صف‌آرایی کند، برخی افراد حاج قاسم‌وار و مطهری‌وار می‌روند تا مسیر ظهور را آماده‌تر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز، ۲۴ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به دیدار نمایندگانی از اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است بیانات رهبر معظم انقلاب سرلوحه عمل مردم و مسئولان قرار گیرد. این دیدار توفیقی برای مردم استان بود و بیانات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه عمل مردم و مسئولان قرار گیرد. 

امام جمعه موقت بیرجند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص قرار گرفتن دنیا در مسیر تحول اشاره کرد و افزود: امروز دشمن تمام قد در میدان بوده و با نفاق مدرن به دنبال تضعیف انقلاب است، در این شرایط همه مردم و مسئولان باید گوش به فرمان رهبری باشند. 

رحیم آبادی با اشاره به اینکه شعار زن، زندگی، آزادی کلماتی از متن اسلام است که دشمنان آن را سر می‌دهند، تصریح کرد: دشمنان با این شعار به دنبال از بین بردن جایگاه زن، زندگی عفیفانه و آزادی تحت حاکمیت الهی هستند که باید برای خنثی شدن این توطئه، دستاوردهای نظام و انقلاب را تبیین کنیم. 

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص توطئه دشمن برای امنیت و وحدت مردم اشاره کرد و یادآور شد: امروز همه و بویژه مسئولان فرهنگی و معلمان و اساتید برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان نقش مهمی دارند. 

امام جمعه موقت بیرجند  با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی مردم افزود: زمانی در عرصه‌های فردی و اجتماعی می‌توانیم یاریگر امام زمان (عج) و زمینه‌ساز حاکمیت مطلق الهی باشیم که انتظار توقع و قدردانی نداشته و اعتقاد به این داشته باشیم که حقیقت زندگی ما پس از مرگ اتفاق می‌افتد تا بتوانیم نقش‌آفرینی کنیم.

رحیم‌آبادی گفت: با توجه به غفلت‌های آخرالزمانی، یاد مکرر خدا زمینه را برای الگوگیری از پیامبر اسلام(ص) فراهم می‌کند وقتی جریان کفر در مقابل جریان حاکمیت الهی صف‌آرایی کند، برخی افراد حاج قاسم‌وار و مطهری‌وار می‌روند تا مسیر ظهور را آماده‌تر کنند، عده‌ای هم باید برای یاری ولی خدا بمانند. پیامبر بزرگوار اسلام الگوی تام و کمال برای همه بخش‌های زندگی بشریت به ویژه مسلمانان در عصر آخرالزمان است.

انتهای پیام
captcha