دشمن با جنگ شناختی قصد تغییر اندیشه مردم را دارد
کد خبر: 4169092
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
امام جمعه گچساران:

دشمن با جنگ شناختی قصد تغییر اندیشه مردم را دارد

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی گفت: دشمن با جنگ شناختی و رسانه‌ای می‌خواهد اندیشه و سبک زندگی مردم را تغییر دهد، بنابراین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن همان بصیرت و تبیین است.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌ جمعه گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌ جمعه گچساران امروز، 24 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گچساران، اظهار کرد: دشمن امروز به‌دنبال ایجاد نفوذ بین ملت است و کسب بصیرت، آگاهی، اندیشه و تفکر برای همه لازم و ضروری است و باید حیله‌گری‌ها و فتنه‌های دشمن را رصد و راه نفوذ آن‌ها را مسدود کرد، بنابراین باید نسل جوان و نوجوان را با جنگ شناختی دشمن آگاه و جهاد تبیین کرد و با دشمن نیز به دید دشمنی نگاه کرد.

وی با اشاره به فردا، شنبه، 25 شهریورماه سالروز شهادت امام رضا(ع)، بیان کرد: اخیراً جمعی از مردم انقلابی و متدین استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر انقلاب دیدار داشتند که مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند وقتی در دنیا تحولات بزرگی آغاز می‌شود، مسئولان و ملت‌ها موظف‌اند مراقبت خودشان را چندین برابر و دقت بیشتری کنند که اگر غفلت شد ضربه‌های بلندمدتی به ملت‌ها وارد خواهد شد.

امام جمعه گچساران افزود: گاهی اوقات آمریکا اراده می‌کرد دولتی را حذف می‌کرد اما اکنون چندین سال است که همه توانشان را بکار گرفته‌اند اما نمی‌توانند غلطی بکنند و قدرت‌های استکباری در حال ضعیف شدن هستند اخیراً روسیه، چین و برخی کشورهای دیگر اظهار استقلال و قدرت می‌کنند و جهان دیگر تک‌قطبی نخواهد بود.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: اگرچه دشمن مدام فتنه‌انگیزی می‌کند و حضرت آقا فرمودند که دشمن به دنبال ایجاد بحران در کشورهای مخالفشان هستند، دشمن با جنگ شناختی و رسانه‌ای می‌خواهد اندیشه و سبک زندگی مردم را تغییر دهد بنابراین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن همان بصیرت و تبیین است.

وی همچنین با اشاره به 31 شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با پیروی محض از ولایت‌فقیه مقابل همه دنیای کفر ایستادند و یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادند لذا اتحاد ملت و دولت زیر چتر ولایت‌فقیه همیشه دشمنان را ناکام کرده است.

امام جمعه گچساران در پایان با اشاره به اول مهرماه، فصل بازگشایی مدارس، گفت: نسل جوان و نوجوان کشورمان هدف دشمن است و دشمن همه تلاش خود را به کار می‌برد که نسل جوان را از پای دربیاورد که لازم است وقت بگذاریم و برای رشد اخلاقی، تربیتی و فکری فرزندان این سرزمین همت کنیم.

انتهای پیام
captcha