مساعدت حامی اردبیلی به ۶۵ دانش‌آموز محروم
کد خبر: 4168929
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

مساعدت حامی اردبیلی به ۶۵ دانش‌آموز محروم

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان اردبیل گفت: یک خیر اردبیلی مقیم تهران در قالب جشن عاطفه‌ها و پویش «فصل مهر» به یاری ۶۵ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در آستانه ورود به مدرسه شتافت.

بسته تحصیلی دانش آموزان نیازمندبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، ایوب اشجع، رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان اردبیل 22 شهریور ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این حامی با پرداخت هزینه خواستار تامین پوشاک اعم از بلوز، شلوار، کیف، کفش و بسته تحصیلی شامل نوشت افزار و وسایل کمک‌آموزشی ۶۵ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی محروم استان شد تا آنها را در آستانه شروع سال‌تحصیلی کمک و مساعدت کند.

وی افزود: کمیته امداد با شناسایی کودکان تحت حمایت طرح اکرام ایتام و محسنین در مناطق محروم، سعی دارد تا آنها را از بسته‌های تحصیلی رایگان تدارک دیده شده به همت این خیر به همراه البسه و کیف و کفش بهره‌مند کند.

اشجع مبلغ اهدایی این حامی اردبیلی مقیم تهران را بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا در روزهای آینده کیف، کفش و البسه دانش‌آموزان را به همراه بسته‌های لوازم التحریر اختیار آنها قرار دهیم.

رئیس اداره اکرام کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است تا در قالب جشن عاطفه‌ها در آستانه سال‌تحصیلی با کمک گرفتن از خیران و افراد نیکوکار جامعه، نیازمندی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را فراهم کرده و زمینه تهیه و تدارک نیازمندی این دانش‌آموزان را به نوشت افزار، لباس، کیف و کفش فراهم کنیم.

وی افزود: خیران زیادی از استان اردبیل که مقیم تهران هستند همه ساله در قالب این طرح‌ها یاریگر کمیته امداد هستند که قطعا در روزهای آینده نیز از مساعدت‌ها و کمک‌های این حامیان در رفع نیازمندی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت در آغاز سال‌تحصیلی بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha