شرکت بیش از 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان
کد خبر: 4168720
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

شرکت بیش از 200 نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از شرکت بیش از 200 نفر در مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف این استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس زاده معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه از روز گذشته، 21 شهریورماه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری خرم‌آباد در حال اجراست، گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور بیش از 200 متسابق آغاز شده است.

وی ادامه داد: 110 نفر از بانوان لرستانی در این مرحله از مسابقات، روز گذشته، 21 شهریورماه با داوری خانم‌ها بیرانوند، ملکی، کرم، حسینی و برادران در رشته‌‎های حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت ترتیل و تحقیق و دعاخوانی به رقابت پرداختند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان بیان کرد: مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در بخش آقایان نیز امروز، 22 شهریورماه در رشته‌‎های حفظ 5، 10 و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت ترتیل و تحقیق و دعاخوانی، تواشیح و اذان در حال برگزاری است که نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha