برگزاری مراسم سخنرانی دهه پایانی ماه صفر در جهاددانشگاهی کرمان
کد خبر: 4168573
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

برگزاری مراسم سخنرانی دهه پایانی ماه صفر در جهاددانشگاهی کرمان

مراسم سخنرانی و عزاداری ایام پایانی ماه صفر با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از پرسنل در سالن شهید کاظمی این نهاد برگزار شد.

مراسم سخنرانی دهه پایانی ماه صفر در جهاددانشگاهی کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام جعفر رحمانی، رئیس ستاد نماز جمعه همدان در مراسم سخنرانی و عزاداری ایام پایانی ماه صفر که با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از پرسنل این مجموعه برگزار شد، گفت: براساس آیات قرآن ۴ نوع زندگی به ما معرفی شده است.

وی با بیان اینکه زندگی نباتی، زندگی حیوانی(شامل، خوردن، خوابیدن، تولید مثل و…)، حیات فکری و حیات جاودان در قرآن مورد توجه است، اظهار کرد: حیات فکری، عقلانی و انسانی، انسان را از سایر موجودات ممتاز می‌کند.

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به زندگی پس از مرگ و بیان اینکه پشیمانی در قیامت هیچ سودی برای انسان ندارد، تصریح کرد: در قرآن حیات طیبه مورد توجه است. اگر زندگی انسان براساس تفکر و توجه به زندگی حقیقی پس از مرگ باشد، حیات طیبه شکل می‌گیرد و اگر نگاهی غیر از این به زندگی دنیا و آخرت داشته باشیم و به‌گونه‌ای دیگر زندگی کنیم، لهو و لعب است.

رئیس ستاد نماز جمعه همدان در پایان گفت: راه رسیدن به حیات طیبه، اعتقاد، ایمان و عمل صالح است و معیار تشخیص این ویژگی‌ها، پیروی از پیامبر اسلام(ص) است که اگر تبعیت کردیم به حیات طیبه می‌رسیم.

انتهای پیام
captcha