ارائه آموزش‌های امدادی به 12 هزار نیروی مسلح در فارس
کد خبر: 4168525
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

ارائه آموزش‌های امدادی به 12 هزار نیروی مسلح در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارائه آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات این جمعیت به بیش از 12 هزار نیروی مسلح در استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های امدادی، نیروهای مسلح فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس امروز، 21 شهریورماه در جمع خبرنگاران از ارائه آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات این جمعیت به بیش از 12 هزار نیروی مسلح در استان خبر داد.

وی اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری، 12 هزار و 192 نیروی وظیفه در مرکز آموزشی شهید قنبر ترابی(نزاجا) کازرون، مرکز آموزشی شهید دستغیب نیروی انتظامی جهرم، مرکز آموزشی حضرت ولیعصر(عج) نیروی زمینی سپاه آباده و پادگان احمدبن موسی(ع) شیراز از آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات جمعیت هلال احمر استان فارس بهره‌مند شده‌اند.

درویشی هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقای سطح دانش و آمادگی کارکنان وظیفه در مواجهه با حوادث و سوانح عنوان کرد و افزود: کمک‎های اولیه به اقدامات اولیه‎ای گفته می‌شود که بلافاصله پس از بروز حادثه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی یا انتقال به مراکز درمانی به‌منظور کاهش آسیب و تثبیت وضعیت جسمانی‌ مصدوم انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: آمادگی در برابر مخاطرات نیز اقداماتی است که فرد با یادگیری آن می‌تواند در برابر انواع مخاطرات و بلایای طبیعی و انسان‌ساخت آماده شود و در زمان حادثه اقدامات لازم در این شرایط را انجام دهد.

انتهای پیام
captcha