استاندار کرمانشاه از دست‌اندرکاران آئین اربعین تقدیر کرد
کد خبر: 4168507
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
طی پیامی؛

استاندار کرمانشاه از دست‌اندرکاران آئین اربعین تقدیر کرد

استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد اربعین طی پیامی از دست‌اندرکاران آئین اربعین تقدیر و تشکر و پایان عملیات اربعین حسینی ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، استاندار و رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه در پیامی با تقدیر و تشکر از مردم، خادمین و دست‌اندرکاران آئین اربعین حسینی در استان پایان عملیات اربعین ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

وی بیان کرد: آئین اربعین امسال و عبور ۲ برابری زائران اربعین، باعث تثبیت بیشتر جایگاه مرز خسروی در مناسبات و معادلات زیارتی و تجاری شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة»

به فضل و توفیق الهی مراسم اربعین سال ۱۴۰۲ سید و سالار شهیدان با حضور میلیونی و شورانگیز خیل عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اوج عزت، وحدت و در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

بی‌شک میزبانی خالصانه مردم شریف استان کرمانشاه از بیش از یک میلیون زائر اعزامی از مرز بین‌المللی خسروی و بیش از ۳.۵ میلیون زائر عبوری از شهر‌های استان در کنار همکاری شایسته خادمین و دست‌اندرکاران کمیته‌های هجده گانه ستاد اربعین استان و نیرو‌های امنیتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش سرافراز، فرماندهی انتظامی استان، مرزبانی و نهاد‌های انقلابی و گروه‌های مردمی و جهادی منجر به رضایتمندی زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در اربعین ۱۴۰۲ شد.

آئین اربعین امسال و عبور ۲ برابر زائران عزیز، باعث تثبیت بیشتر جایگاه مرز خسروی در مناسبات و معادلات زیارتی و تجاری شد و با اتکال بر الطاف الهی روند احیای این مرز با قدرت ادامه خواهد یافت تا آثار و برکات خود را در پیشرفت پایدار و همه جانبه استان نشان دهد.

بدین وسیله ضمن اعلام پایان عملیات اربعین ۱۴۰۲، از پیگیری‌ها و حمایت‌های روزانه وزیر محترم کشور، رئیس گرامی ستاد مرکزی اربعین، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، عموم مردم فهیم و مهمان نواز استان و تلاش‌های مؤثر، متعهدانه و بی‌وقفه همه دست اندرکاران این حماسه حسینی در برنامه‌ریزی، انسجام و هم‌افزایی کم نظیر در برگزاری این اجتماع بزرگ مردمی به ویژه در مرز بین‌المللی خسروی در پرتو رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم قدردانی نموده و توفیق بیش از پیش و روزافزونتان را در مسیر اعتلای اسلام، کشور و خدمت به آحاد مردم عزیز از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha