توزیع ۸ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند همدان
کد خبر: 4168476
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

توزیع ۸ هزار بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند همدان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش همدان از توزیع هشت هزار بسته آموزشی در بین دانش‌آموزان نیازمند در راستای کنگره هشت هزار شهید استان خبر داد.

رضا زارعی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان،رضا زارعی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به توزیع هشت هزار بسته نوشت‌افزار و اقلام بهداشتی با هدف بزرگداشت شهید حسین پورجعفری، بین دانش‌آموزان استان گفت: این اقلام بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، حوله، دهان‌شویه، صابون، ترازو، بسته اقدامات پزشکی، دفتر، پاک‌کن، مداد، تراش و خط‌کش است.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها در ۷۰۰ مدرسه مناطق محروم شهرستان‌ها، نواحی و مناطق در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان توزیع می‌شود، افزود: این طرح با عنوان طرح شهید پورجعفری در حال اجراست. ۱۵ هزار دانش‌آموز در مناطق محروم و کم‌برخوردار شناسایی شده‌ا‌ند که تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: در طرح شهید پورجعفری به نیابت از هشت هزار شهید استان، هشت هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود، برای تهیه این بسته‌های آموزشی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل صرفه‌جویی‌های اداره‌کل آموزش و پرورش هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha