مشکل اصلی امروز ما در رسانه پراکندگی است
کد خبر: 4168322
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

مشکل اصلی امروز ما در رسانه پراکندگی است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی امروز ما در رسانه پراکندگی است، گفت: غلبه بر دشمن با پراکنده کاری نمی‌شود بلکه طبق فرمایش امام علی(ع) «یدالله مع الجماعه» انسجام و وحدت می‌‌خواهد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز ۲۰ شهریورماه در اولین یادواره شهدای رسانه استان همدان، اظهار کرد: امروز جبهه اصلی به محلی رسیده که خبرنگار و جریان رسانه در خط مقدم قرار دارد، چرا که دشمن در مقابل نیروی غیر قابل شکست رزمندگان در ایران، لبنان، یمن، سوریه عراق و... خلع سلاح شده است. 

وی افزود: اما مقاومت جانانه مردم به دشمنان ثابت کرد نقطه قوت آنها که سلاحشان است را باید کنار بگذارند، آمریکایی‌ها که فقط با جابه جایی ناو قدرت و پول مورد نیاز خود را به دست می‌آورد در مقابل نیروهای مقاومت به ضعف و خواری کشیده شدند.

نقدی با اشاره به اینکه اگر جهاد تبیین امروز به فرموده رهبر انقلاب یک فریضه واجب و اصلی است به دلیل تغییر فضای جنگی است، گفت: اگر مردم واقعیت را همانطور که هست ببینند شکست دشمن قطعی است. برای تصویرسازی درست از واقعیت باید رژیم‌های جنایتکار غربی را معرفی کرد، رژیمی که تاریخش عجین است با غارت ثروت مردم دنیا و نسل کشی و کشتار.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اما واقعیت قهرمانان بزرگ ما که هر کدام می‌تواند قهرمانی جهانی باشند همچون آیت الله مدنی، برای جوانان ما ملموس نیست و این همان جهاد تبیین است که باید انجام شود، هر جوان همدانی با شناخت قهرمانان خود حتما دلباخته آنها می‌شود، شهدایی همچون سردار شهید همدانی و این شهدای رسانه که یادواره امروز به نام آنهاست. شناساندن این شهدا کار بر زمین مانده‌ای است که باید از سوی اصحاب رسانه انجام گیرد.

وی تأکید کرد: غلبه بر دشمن طبق فرمایش امام علی(ع) «یدالله مع الجماعه» انسجام و وحدت می‌‌خواهد با پراکنده کاری نمی‌شود، مشکل اصلی امروز ما در رسانه پراکندگی است.

نقدی یادآور شد: امروز جنگ و خط اصلی در دستان اصحاب رسانه است، رزمنده‌های این خط شما اصحاب رسانه هستید، تا بزرگنمایی و کوچک نمایی دشمن، و در برخی از موارد که هست‌ها را نیست و نیست‌ها را بزرگ می‌کند را برملا کنید. همچون به تصویر کشیدن همایش بزرگ اربعین که در اوج گرما و با سختی فراوان ۳۰ میلیون مسلمان در این مسیر گام برمی‌دارند.

وی اشاره کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب ما نزدیک قله هستیم، نزدیک قله کمی صعود سخت می‌شود و خستگی شاید نمایان‌تر شود اما امید برای افرادی که در این مسیر کم آورده‌اند می‌تواند آنها را به قله برساند.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، نیز در این مراسم اظهار کرد: یاد و خاطره شهید محراب آیت‌الله مدنی را گرامی می‌داریم عالمی که بسیاری از شهدای همدان از نفس حق او مستفیض شدند، آیت‌الله مدنی اقدامات اثرگذاری در همدان داشت از جمله ایستادگی و توقف تانک‌هایی که برای کودتا و سرکوب انقلابیون از کرمانشاه به سمت تهران می‌رفت.

وی افزود: هم‌چنین امروز سالروز عملیات انصارالحسین در جزیره مجنون و سالگرد شهادت محسن امیدی از فرماندهان دفاع مقدس است، شهیدی که وقتی در این جزیره توسط دشمن محاصره می‌شود به نیروهای خود می‌گوید شما بروید و تکلیفی ندارید بلکه تکلیف من ماندن است، با شجاعت در آنجا می‌ماند و به شهادت می‌رسد، هم چنین امروز سالروز شهادت حسن سرهادی از شهدای رسانه همدان نیز هست.

مجیدی در پایان گفت: اصحاب رسانه برای دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان زحمات زیادی کشیدند، یادواره‌ها و برنامه‌های زیادی را پوشش دادند که از آنها تشکر می‌کنم.

 

 

 

انتهای پیام
captcha