عطر وجود شهدا، امنیت‌آفرینی را به همراه دارد
کد خبر: 4168077
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

عطر وجود شهدا، امنیت‌آفرینی را به همراه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه ۲۵ شهید تازه تفحص شده در کردستان و آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان تشییع و به تهران منتقل می‌شود، گفت: عطر وجود شهدا، امنیت آفرینی معنویت را با خود به همراه دارد.

نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، 19 شهریور در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سنندج گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جنگ گنجی تمام نشدنی است کە متأسفانە ما از این جنگ کم‌ترین بهرە را بردەایم.

وی بر ایجاد خلاقیت و ابداعات جدید برای تبیین و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: باید از روش‌های جدیدی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس بهرە گرفت و از سخنرانی‌های تکراری فاصلە گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه ۲۵ شهید تازه تفحص شده در کردستان و آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان تشییع و به تهران منتقل می‌شود، بیان کرد: عطر وجود شهدا، امنیت آفرینی و معنویت را با خود به همراه دارد.

وی در ادامە بر ضرورت تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: باید متناسب با فضای فکری نسل جوان دفاع مقدس را برای آنان تبیین کرد.

رمضانی با بیان اینکه برخی ابعاد دفاع مقدس به ویژه در کردستان هنوز بازگو نشده است، اضافه کرد: از هفت هزار زن شهید دوران دفاع مقدس، ۵۶۶ شهید به کردستان اختصاص دارد که تابلوهای شهری ما هیچ نشانی از این شهدا با خود ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه در برنامه های هفته دفاع مقدس به سخنرانی صرف اکتفا نشود، بر لزوم تدوین پیوست رسانه ای برای برنامه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha