مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند آگاهی است
کد خبر: 4167913
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند آگاهی است

سردار احمد شفائی گفت: وظیفه ما این است که با تجربه گذشته به گونه‌ای به میدان مقابله با آنان برویم که کمترین آسیب را متحمل شویم. باید آگاه باشیم که دشمن با چه برنامه‌ای به میدان خواهد آمد.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، شامگاه، 18 شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به خصوص شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز ایجاد تحول به نفع مستضعفین عالم شد و این تفکر انقلابی نشئت گرفته از اسلام ناب محمدی همواره در طول عمر با برکت خود مورد هجوم استکبار در همه میدان‌ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دشمن در سال گذشته با تمام داشته‌ها در قالب جنگ ترکیبی و هدفمند برای تضعیف انقلاب به سراغ مردم ایران آمد و یکی از اقشاری که بسیار به آن امید داشت قشر دانش‌آموز بود، تعطیلی مدارس که به خاطر شیوع بیماری کرونا بود؛ باعث شد تا دشمن برنامه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان در فضای مجازی بگذارد تا بتواند در باور آنها تغییر به‌وجود بیاورد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد: با وجود همه برنامه‌های دشمنان، آن چیز که در صحنه عمل به‌وجود آمد این بود که دشمن مجدد پوزه‌اش به خاک مالیده شد؛ اما قطعاً مجدد با برنامه‌های جدید به میدان خواهد آمد، وظیفه ما این است که با تجربه گذشته به گونه‌ای به میدان مقابله با آنان برویم که کمترین آسیب را متحمل شویم. ما باید آگاه باشیم که دشمن با چه برنامه‌ای به میدان خواهد آمد.

شفائی گفت: رسالت امروز بسیج این است که با تمام ظرفیت در کنار مدارس برای مقابله با برنامه‌های دشمن و تربیت صحیح دانش‌آموزان باشد، تحکیم پیوند بین مدارس، مساجد و خانه بسیار اهمیت دارد و موجب تربیت صحیح‌تر دانش‌آموزان خواهد شد که بسیج این مسئله را از دیرباز پیگیری می‌کند.

انتهای پیام
captcha