اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از معنویت مبتنی بر اسلام است
کد خبر: 4167522
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
سردار کریمی:

اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از معنویت مبتنی بر اسلام است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، وجود معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی، پشتوانه مردمی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

بازدید سردار کریمی از تیپ 71 سپاه روح اله مرکزی در مرز کرمانشاه

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، عصر پنج‌شنبه، 16 شهریور، با حضور در مناطق مرزی استان کرمانشاه ضمن بازدید از پایگاه‌های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله در جریان اقدامات آنها در تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان و روند خدمت‌رسانی آنان به مردم قرار گرفت.

سردار کریمی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌ها، زحمات و مدیریت فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله و اقدامات رزمندگان اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان و سربازان، اظهار کرد: رزمندگان تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان با برخورداری از ایمان راسخ و روحیه جهادی، عزمی پولادین برای پیشبرد اهداف و راهبردهای انقلاب اسلامی به ویژه دفاع از حریم مقدس سرزمین اسلامی و ارزش‌ها را دارند.

وی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری قدرت دفاعی و بازدارندگی منحصر به فرد ایران اسلامی در سطح منطقه و عرصه‌های جهانی به یک الگو تبدیل شده و قدرت دفاعی کشور امروز موجب افتخار، عزت ملت ایران است.

کریمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاضر در تمام میدان‌های دفاع و پاسداری و گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و در میدان‌های نبرد و خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه استان با تجلیل از عملکرد جهادی و تلاش‌های ارزنده فرماندهی تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله استان گفت: با مجاهدت‌های شبانه روزی رزمندگان تیپ ۷۱ علاوه بر تامین امنیت در مرزها و ایجاد امنیت پایدار شاهد اقدامات فرهنگی و محرومیت‌زدایی ارزنده‌ای در سطح منطقه هستیم که بسیار قابل تقدیرست.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم تیپ ۷۱ سپاه روح‌الله مطلوب است، افزود: تیپ ۷۱ با درخشش در عرصه‌های مختلف، امروز از تجربیات ارزشمندی برخوردارست و امروز به وجود داشتن چنین رزمندگانی افتخار می‌کنیم و ملت ایران قدردان سبزپوشان و پاسداران انقلاب هستند.

سردار کریمی اضافه کرد: امروز به برکت روحیه ولایتمداری و انقلابی در سطح نیروهای مسلح در بالاترین سطح خودکفایی، آمادگی و قدرت رزمی برخوردار هستیم و اجازه هیچ گونه نفوذ را به دشمنان نخواهیم داد و با کوچکترین تهدید برخوردهای سخت و پشیمان‌کننده خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: اقتدار نیروهای مسلح برگرفته از هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، وجود معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی، پشتوانه مردمی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است و راهبرد ایران قوی در همه بخش‌ها در دستور کار نیروهای مسلح قرار دارد.

انتهای پیام
captcha