توسعه همه جانبه سیستان‌وبلوچستان به‌صورت جدی مورد توجه مسئولان باشد
کد خبر: 4167305
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

توسعه همه جانبه سیستان‌وبلوچستان به‌صورت جدی مورد توجه مسئولان باشد

آیت‌الله محامی گفت: خدمت صادقانه به مردم و تلاش برای توسعه همه جانبه سیستان‌وبلوچستان باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان باشد.

آیت الله محامی امام جمعه زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زاهدان، 14 شهریورماه، در حاشیه بازدید از معدن طلای تفتان، گفت: بهره گرفتن از ظرفیت‌های گردشگری و برداشت معادن، کشاورزی، دامپروری و نیروی انسانی کارآمد به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و اولویت مهم و اساسی می‌تواند در جهت ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: رعایت مسائل زیست محیطی و آسیب وارد نکردن به محیط زیست و نیز توزیع عادلانه امکانات و ظرفیت‌ها میان مردم منطقه سبب ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، کوه آتشفشان نیمه‌فعال تفتان یک موهبتی عظیم برای رونق دادن به ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی، سیاحتی، دامپروری، پرورش زنبورعسل، باغداری و ایجاد کارخانه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری در حوزه معادن بوده که دولت با حمایت از سرمایه‌گذاران و مشارکت دادن مردم می‌تواند، مشکلات مردم را در بخش‌های مختلف کاهش دهد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان علاوه‌بر بازدید از کارخانه استحصال طلای تفتان، در نشست اعضای شورای اداری، معتمدان، متنفذین و اقشار مردمی تفتان شرکت کرد و گفت: به مردم انقلابی، خوب و نجیب استان مژده دیدار مقام عظمای ولایت را می‌دهیم که دیدار مردم مومن و انقلابی سیستان‌وبلوچستان در ۲۰ شهریورماه با مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

آیت الله محامی گفت: علاوه بر حفظ اخوت و برادری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم در امور و مشارکت دادن آنان در انجام کارهای مختلف به مسئولان توصیه می‌کنیم، مسیری را بروند که در آن ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی مردم و کاهش مشکلات و دغدغه‌های اقشار جامعه است.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان نیز گفت: مردم این منطقه از سال‌های دور تاکنون یار و همراه مسئولان بوده و در امورات مختلف نقش‌آفرینی داشته‌اند و هم‌اکنون نیز در کنار مسئولان نظام برای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha