۳۶ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کرمان اجرا می‌شود
کد خبر: 4166721
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

۳۶ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کرمان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به پیش‌بینی ۳۶ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کرمان، گفت: برگزاری رژه ۳۱ شهریورماه، اجتماع ‌جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و... از جمله این برنامه‌ها است. 

هفته دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این دوره هشت ساله را پرافتخار دانست و گفت: ما هر چه داریم از برکت دوره دفاع مقدس و خون شهیدان است.

استاندار کرمان مشارکت گروه‌های مردمی، برنامه‌های شاخص دستگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدای اقشار و دیدار و سرکشی از پیشکسوتان دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس، همه نمادین و برای یادآوری رشادت‌های هشت ساله هستند و نمی‌توانند به واقع اثرگذاری ایثارگری شهدا و رزمندگان را بیان‌ کنند. 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله کرمان نيز در این جلسه با اشاره به پیش‌بینی ۳۶ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کرمان، گفت: برگزاری رژه ۳۱ شهریورماه، اجتماع ‌جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و رزمایش دیدار از ۳ هزار خانواده شهید بسیجی و پاسدار از اول تا ۱۰ مهر برنامه‌ریزی شده است. 

وی افزود: نشست‌های روشنگری، راهیان‌نور، انجام کمک‌های مؤمنانه به تعداد ۷ هزار بسته، تجلیل از سربازان مقاومت، نواختن زنگ مقاومت و صبحگاه، خاطره‌گویی در مساجد، مسابقات فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در كرمان است.

سرهنگ محمود مهدوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحدیم» از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: شروع هفته با ارتباط تصویری مسئولان عالی‌رتبه نظام است و پیش‌بینی برنامه کرمان از جوار گلزار شهدا دیده شده است. تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، همسران شهدا، همسران آزادگان و زنان حاضر در جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های این ایام در کرمان است. 

انتهای پیام
captcha