توزیع 2 هزار پرس غذای گرم در ایستگاه صلواتی «حیدریون» اسدآباد
کد خبر: 4165997
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

توزیع 2 هزار پرس غذای گرم در ایستگاه صلواتی «حیدریون» اسدآباد

مسئول موکب هیئت حیدریون اسدآباد گفت: در راستای پذیرایی از زائران حسینی روزانه 7 هزار صبحانه و 2 هزار ناهار و شام توزیع می‌کند.

ایستگاه صلواتی حیدریوناکبر احدی، مسئول موکب هیئت حیدریون اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از خدمت‌رسانی این موکب در پذیرایی از زائران حسینی خبر داد و گفت: ۷ سال است که در مسیر رفت در پارک ملت اسدآباد در ایام اربعین حسینی خدمت‌گزار زوار حسینی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این موکب با عنوان خیمةالزهرا(س) مشغول فعالیت است، گفت: در راستای پذیرایی از زائران حسینی روزانه ۷ هزار صبحانه و 2 هزار پرس وعده ناهار، شام و میان وعده‌ بستنی، فالوده، قهوه، چای، دمنوش‌های مختلف، آب سرد، میوه، شربت توزیع می‌شود، هزینه‌های موکب از طریق کمک‌های مردمی، نذورات و کمک خیرین تامین می‌شود.

احدی در ادامه با تأکید بر مردمی بودن این موکب گفت: همه اقشار جامعه در موکب حضور دارند، هیئت حیدریون از سال 1380 مشغول فعالیت است و به صورت منظم برنامه‌های هفتگی شب‌های چهارشنبه در مسجد سجاد(ع) برگزار می‌شود و این هیئت در مناسبت‌های مختلف مانند عزاداری و ولادت ائمه برنامه دارد، برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان دیگر فعالیت‌های این هیئت حسینی است.

احدی دیگر فعالیت این هیئت را تشکیل گروه جهادی عنوان کرد و گفت: این گروه جهادی در سال 1397 همزمان با همکاری ویروس کرونا تشکیل شد و در راستای کمک به نیازمندان و کارهای جهادی مانند درختکاری، تعمیر منازل مساکین، توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و... در طول سال مشغول فعالیت است.

انتهای پیام
captcha