طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه استان کرمان در حال اجرا است
کد خبر: 4165821
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه استان کرمان در حال اجرا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه استان کرمان در حال اجرا است، گفت: شاداب سازی و زیبا سازی مدارس لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

اجرای طرح شهید عجمیان در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه طرح شهید عجمیان در ۱۰۹ مدرسه استان کرمان در حال اجرا است، گفت: این طرح با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس در زمینه‌های رنگ‌آمیزی، زیباسازی و تعمیرات جزئی میز و صندلی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار مهم است، افزود: در طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون از آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی نسبت به بهسازی و شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها، اظهار کرد: فرهنگیان استان کرمان با توانمندی، تلاش و پشتکار خود از دل تهدیدها فرصت آفریدند.

رضایی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان کرمانی در کنکور سراسری امسال، ادامه داد: کسب ۵ رتبه تک رقمی در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان کرمانی موفقیتی بی‌نظیر در تاریخ آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با اشاره به افتتاح ۴۰۷ کلاس درس در دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱، بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه تعداد کلاس‌های درس افتتاح شده در دهه مبارک فجر رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است.

رضایی از افتتاح و بهره‌برداری ۳۷۵ کلاس درس در هفته دولت به‌صورت هماهنگ کشوری خبر داد و گفت: استان کرمان در زمینه بهره‌برداری از کلاس‌های درس در هفته دولت نیز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
captcha