آمادگی مسجد دانشگاه بوعلی همدان برای اسکان دانشجویان زائر اربعین
کد خبر: 4165797
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰

آمادگی مسجد دانشگاه بوعلی همدان برای اسکان دانشجویان زائر اربعین

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: این دانشگاه آمادگی اسکان دانشجویان زائر سایر شهر‌ها را دارد و مسجد دانشگاه برای اسکان این گروه که از این شهر برای زیارت کربلا عبور می‌کنند، در نظر گرفته‌ است.

حسن رحیمی روشن، معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدانحسن رحیمی روشن، معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اعزام تیم ۳۰۰ نفری از این دانشگاه به کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: از دانشگاه بوعلی سینا 100 نفر از کارمندان و 200 نفر دانشجوی دختر و پسر برای پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.

وی افزود: مجری طرح اعزام به کربلا تشکل بسیج دانشجویی است، ثبت‌نام آغاز شده است و در چند روز آینده اعزام انجام می‌شود. زائران با هماهنگی این مجموعه تا مرز برده می‌شوند و در آنجا به گروه‌های چند نفره تقسیم می‌شوند و مسیر برگشت نیز اتوبوس برای آنها در مرز محیاست و سپس به همدان برگردانده می‌شوند.

رحیمی با اشاره به تسهیلات این سفر تصریح کرد: برای هر دانشجو مبلغ یک‌ونیم میلیون وام بلاعوض تعلق می‌گیرد که اگر دانشجو متأهل باشد این مبلغ به دوونیم میلیون تومان می‌رسد. همچنین برای کارمندان این مجموعه وام قرض‌الحسنه به مبلغ پنج میلیون تومان نیز تعلق می‌گیرد.

معاون امور فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دانشگاه بوعلی سینا همدان آمادگی اسکان زائران دانشجویان سایر شهر‌ها را دارد، مسجد دانشگاه برای دانشجویان زائری که از این شهر برای زیارت کربلا عبور می‌کنند اسکان در نظر گرفته‌ است.

انتهای پیام
captcha