اعزام ۶۰۰ مازندرانی در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به کربلا
کد خبر: 4165414
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷

اعزام ۶۰۰ مازندرانی در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» به کربلا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: ۶۰۰ نفر از فعالان محلات ۲۰ ۲۰ در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» از مازندران به کربلای معلی اعزام شدند.

 اعزام ۶۰۰ نفر از فعالان مناطق کم برخوردار ۲۰۲۰ به عتبات عالیات

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، مهدی رحمن‌زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: ۶۰۰ نفر از فعالان محلات ۲۰ ۲۰ در قالب کاروان «رهسپاران عصر ظهور» از مازندران به کربلای معلی اعزام شدند.

وی افزود: شهرداران کوچه‌های مناطق کم‌برخوردار با همت چهار دستگاه کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، هلال احمر و بهزیستی به کربلای معلی اعزام شدند.

رحمن‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰۰ نفر و امسال این تعداد به ۶۰۰ نفر رسیده است، تصریح کرد: از خانه‌های امداد ۲۵۲ نفر از شهرهای ساری، بابل، فریدونکنار، چالوس، نکا، بهشهر، میاندورود و سوادکوه در کاروان رهسپاران عصر ظهور حضور داشتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه علاوه بر اعزام مددجویان از محلات ۲۰۲۰، پیش‌بینی می‌شود ۱۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت نیز در ایام اربعین به عتبات عالیات سفر کنند،‌ خاطرنشان کرد: برای این مددجویان تسهیلات ۲ میلیون تومانی وام قرض‌الحسنه پیش از اعزام و ۲ میلیون تومان کمک‌های بلاعوض در نظر گرفته شده است که بعد از اینکه در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کردند تقدیم این عزیزان خواهد شد.

وی با اشاره به طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار  با شناسایی ۵۶ محله در استان مازندران اظهار کرد: سهم کمیته امداد در ۱۰ شهرستان، ۱۴محله بوده که با فعال کردن ۱۳ مرکز نیکوکاری در این محلات به ارائه خدمات فرهنگی، مسکن، معیشت، اشتغال، درمان و... می‌پردازیم.

انتهای پیام
captcha