آغاز خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج ادارات و کارمندان در اندهجرد
کد خبر: 4165298
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

آغاز خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج ادارات و کارمندان در اندهجرد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان به مدت یک هفته در اندهجرد خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در حوزه‌های کشاورزی، راه، مسکن، اقدامات فرهنگی، ورزشی و... خدمت‌رسانی می‌کنند.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز، ۵ شهریورماه در رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه سپاه و بسیج بدون نگاه گروهی و حزبی برای خدمت‌رسانی به مردم همواره حضور دارند، گفت: در راستای فعالیت‌های قرارگاهی و جمعی در نقاط کم برخوردار و آسیب دیده، امروز در کل کشور مناطقی شناسایی و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان استان در قالب رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان به مدت یک هفته در منطقه اندوهجرد حضور دارند، افزود: در منطقه شهداد، تکاب و گلباف نیز قبلًا توسط بسیج، سپاه و همراهی دستگاه‌ها فعالیت‌های جهادی انجام شده است.

سردار نظری تصریح کرد: مسائل مختلف منطقه اندوهجرد از قبل احصا شده و گروه‌های جهادی در حوزه‌های کشاورزی، آبخیزداری، آبخوان‌داری، راه، مسکن، تعمیر لوازم خانگی و خودرو، اقدامات فرهنگی، ورزشی و... خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله در پایان با بیان اینکه تا زمانی که مردم نیازمند خدمت‌رسانی باشند با کمک دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها هستیم، گفت: این رزمایش در مناطق محروم استان که نیاز به خدمت دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه دارند ادامه می‌یابد و از هر فرصتی در طول سال برای حل مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha