شبکه‌سازی جهانی علیه دشمن شکل‌ گرفته است
کد خبر: 4165283
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

شبکه‌سازی جهانی علیه دشمن شکل‌ گرفته است

استاندار کرمان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با شبهه‌آفرینی و تبلیغات منفی فعالیت‌های دولت نادیده گرفته شود، گفت: شبکه‌سازی جهانی علیه دشمن در قالب اتحادیه‌های منطقه‌ای و جهانی در حال شکل‌گیری است.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۵ شهریورماه در رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات کشور در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با شبهه‌آفرینی و تبلیغات منفی فعالیت‌های دولت دیده نشود، گفت: برخلاف خواست دشمن در دو سال گذشته و در دولت مردمی اتفاقات خوبی رقم خورده است.

وی با اشاره به وضعیت کشور در ابتدای روی کار آمدن دولت، افزود: شبکه‌سازی جهانی علیه دشمن در قالب اتحادیه‌های منطقه‌ای و جهانی از دلارزدایی تا اتحادیه‌ها در حال شکل‌گیری است. عضویت ایران در بریکس و سازمان همکاری شانگ‌های، اگر در دولت قبل اتفاق افتاده بود، برای آن جشن می‌گرفتند اما امروز تلاش می‌کنند تا این اتفاق مهم نادیده گرفته شود.

فداکار در ادامه به موفقیت‌های دولت در دو سال گذشته و همچنین رتبه‌های استان اشاره کرد و اظهار کرد: نرخ رشد اقتصادی کشور میانگین هشت سال گذشته با وجود همه امیدها ۱.۱ درصد بود اما در دو سال گذشته به ۴.۲ درصد رسیده است. همچنین کاهش نرخ تورم به زیر ۵۰ رسیده و کرمان از ۲۱ استان کشور وضعیت بهتری دارد. کرمان در سرمایه‌گذاری خارجی نیز سال گذشته رتبه اول کشوری را از آن خود کرده است.

انتهای پیام
captcha