جزئیات کیفرخواست 3 متهم اصلی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4165096
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

جزئیات کیفرخواست 3 متهم اصلی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

رئیس کل دادگستری فارس از صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی سه تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: پرونده این سه متهم جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایكنا، به نقل از دادگستری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس‌کل دادگستری فارس، امروز، چهارم شهریورماه از صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی سه تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: پرونده این سه متهم جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه به‌زودی شاهد برگزاری محاکمه این افراد خواهیم بود، افزود: اتهام متهم اصلی پرونده به نام رحمت‌الله نوروز از عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه‌های بغی، محاربه و افساد فی‌الارض است.

موسوی اضافه کرد: اتهام متهمین ردیف‌های دوم و سوم به نام‌های حبیب‌الله عرب‌زاده و امرالله نظری (معروف به اسد) نیز معاونت در محاربه و افساد فی‌الارض و اجتماع و تبانی به‌قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با گروهک تروریستی داعش است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس از ادامه دستگیری برخی افراد دیگر مرتبط با این حادثه خبر داد و افزود: تعدادی از افراد بازداشت شده پس از محرز شدن بی‌گناهی با قرار منع تعقیب آزاد شده‌اند و در خصوص تعداد دیگری از این افراد تحقیقات همچنان ادامه دارد.

وی در پایان گفت: تحقیقات در خصوص همه ابعاد زوایای پنهان و آشکار حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ(ع) با دقت ویژه همچنان ادامه دارد و هر فرد و عاملی که کمترین نقش و همکاری را در این‌ خصوص با متهمین اصلی داشته است مجازات خواهد شد.

انتهای پیام
captcha