معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در قزوین
کد خبر: 4165093
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان در قزوین

برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قزوین معرفی شدند.

مسابقات قرآنی مدهامتان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بخش بانوان و آقایان زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در استان قزوین معرفی شدند.

در این مسابقات در بخش آقایان، در رشته مکبری زیر ۱۶ سال، امیرعلی زاجکانی و در رشته قرائت تقلیدی، علی‌اصغر آقاجانی به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته ترتیل زیر ۱۶ سال، محمدامین رحیمی و در همین رشته در مقطع سنی بالای ۱۶ سال محمدرضا شاد، در رشته قرائت تحقیق، میثم سروری‌فر، در رشته اذان در مقطع سنی زیر ۱۶ سال، محمدطاها رئیسی و در مقطع سنی بالای ۱۶ سال نیز مهدی جوزی عنوان نفر برتر این مسابقات را از آن خود کردند.

همچنین در بخش بانوان که در رشته‌های ترتیل، تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد، نیلوفر برخورداری در رشته تحقیق، زهرا رجبی‌شاد در رشته ترتیل و سحر بهرامی در رشته حفظ کل به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

یادآور می‌شود، نفرات برتر مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در صورت کسب حد نصاب نمره به مرحله کشوری این مسابقات که مهرماه سال جاری در خراسان رضوی برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha