دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند
کد خبر: 4164679
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: باید صادقانه و مجاهدانه در راه خدمت به مردم تلاش کنیم که شهیدان رجایی و باهنر الگویی ارزشمند برای مسئولان در این مسیر هستند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز روز پنجشنبه، دوم شهریورماه در نخستین روز از هفته دولت در آیین گلباران مزار شهدا در جمع مدیران استان البرز که در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: شهدا از همه داشته‌های خود در راه ارزش‌های انقلاب و امنیت کشور گذشتند.

وی افزود: این سرزمین مدیون ایثار و مجاهدت شهیدان است و مبنای هر اقدام و حرکتی در نظام جمهوری اسلامی همواره در راستای اعتقادات و باورهای ما به راه و مسیری است که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه امروز و در اولین روز از هفته دولت مسئولان در این گلزار حضور دارند تا به مقام شهدا ادای احترام کنند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند، گفت: باید صادقانه و مجاهدانه در راه خدمت به مردم تلاش کنیم که شهیدان رجایی و باهنر الگویی ارزشمند برای مسئولان در این مسیر هستند.

رستمیان توضیح داد: تمام تلاش شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه خدمت خود به عنوان رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور خدمت به مردم بود، لذا با مجاهدت، کوشش و مردمداری خود در نزد مردم بسیار محبوب بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: انشاءالله بتوانیم با تمام توان و تلاش در راستای رفع موانع و مشکلات مردم قدم برداریم و در این راه موفق باشیم.

انتهای پیام
captcha