موکب مرصاد؛ آماده پذیرایی از زائران اربعین
کد خبر: 4164487
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

موکب مرصاد؛ آماده پذیرایی از زائران اربعین

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به آمادگی استان برای پذیرایی از زائران اربعین، گفت: موکب مرصاد از محل‌های اسکان زائران اربعین حسینی است که طی دو روز آینده آماده بیش از یک هزار اسکان پذیرایی زوار خواهد بود.

زائران اربعین

سعید بهشتی‌راد، معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به آمادگی استان برای پذیرایی از زائران اربعین و تمهیدات اندیشیده شده در این راستا، اظهار کرد: ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در قصرشیرین فراهم شده و از شهرستان کنگاور تا مرز خسروی تمام نواحی آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

وی افزود: در راستای یاد شده موکب مرصاد طی دو روز آینده با ایجاد ظرفیت پذیرایی روزانه پنج تا هشت هزار وعده غذایی و یک هزار اسکان پذیرایی آماده استقبال از زائران خواهد بود.

بهشتی تصریح کرد: قرارگاه‌های اردویی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل‌ذهاب برای اسکان زائران آماده‌سازی شده همچنین در شهرستان قصرشیرین موکب سیدالشهدا(ع) با ظرفیت اسکان پنج هزار نفر آماده خدمت‌رسانی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه از راه‌اندازی سه موکب درمانی نیز خبر داد و گفت: موکب‌های درمانی با تجهیزات بالا با همکاری بهداری قرارگاه و بسیج جامعه پزشکی در قصرشیرین، مرز خسروی و مرصاد برای مراجعه زائران آماده هستند.

وی در پایان یادآور شد: بیشترین بخش هزینه‌های صرف شده در موکب‌ها و پذیرایی و اسکان زائران مردمی و با مشارکت خیران بوده است.

انتهای پیام
captcha