مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4163701
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان برگزار می‌شود

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «امیر حسین‌زاده احمدی» و شهید «محمداحسان شفیعی» که در درگیری با قاتل مسلح به شهادت رسیدند، فردا، ۳۰ مردادماه در اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، عصر روز جمعه، ۲۷ مردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مسلح در خیابان شیخ صدوق اصفهان اقدام به تیراندازی و قتل یک شهروند کرده است، مأموران کلانتری ۱۶ به سرعت در محل حضور یافتند و فرد مسلح به محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرد.

در نهایت با اقدام سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری با پلیس به هلاکت رسید و دو نفر از مأموران انتظامی نیز به شدت مجروح و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند.

استواریکم امیر حسین‌زاده احمدی و گروهبان یکم محمداحسان شفیعی از مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان و به‌دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

مراسم تشییع پیکر این شهیدان ساعت ۹ صبح فردا، ۳۰ مردادماه جاری و با حضور اقشار گوناگون مردم، از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار و سپس پیکر مطهر آنان در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha