نتایج مسابقات قرآن بخش آقایان در فارس اعلام شد
کد خبر: 4163001
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

نتایج مسابقات قرآن بخش آقایان در فارس اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام نتایج مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن بخش آقایان در این استان خبر داد.

نتایج مسابقات قرآن بخش آقایان در فارس اعلام شدسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بخش آقایان این دوره از مسابقات روز یکشنبه، 22 مرداد ماه در حرم مطهر سیدعلاءالدین الحسین(ع) با حضور 54 نفر از برگزیدگان بخش شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: با امتیازدهی داوران در رشته قرائت تحقیق سیدرضا نجیبی از شیراز به عنوان رتبه اول،‌ محمد مهدی روحانی از شیراز رتبه دوم و حسام قانعی از شیراز رتبه سوم را کسب کردند.

جلالی ادامه داد: همچنین محمد امیر عباسیان از جهرم ،‌ محمد حسن توفیق‌زاده از فسا و حمید رضا اسکندری از فسا به عنوان نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل معرفی شدند و در رشته حفظ کل قرآن کریم مجتبی فیضی،‌ سید محمد حسین رحیم‌زاده و‌ رضا فرخاری در مقام اول تا سوم ایستادند.

وی با اشاره به برترین‌های رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم گفت: محمود محمدی از لارستان رتبه اول، یوسف شرفی از استهبان رتبه دوم  و بهزاد مزارعی از فراشبند رتبه سوم را در  رشته حفظ 20 جزء چهل و ششمین  دوره مسابقات استانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه فارس از آن خود کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: هیئت داوران رضا سالمی از شیراز و سید مهدی شفاعتیان از شیراز و رضا بهداد فر از جهرم را در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم حائر رتبه اول تا سوم اعلام کردند.

جلالی ادامه داد: در رشته اذان محمدرضا کرم‌نژاد از شیراز،‌ حمید عباس‌فرد از فسا و علی‌اکبر اکبری‌پور از استهبان رتبه برتر اول تا سوم را کسب کردند و سید محسن رسولی از شیراز و صفی‌الله توفیق‌زاده از شیراز و کاظم موذن‌زاده قیری  از قیر و کارزین در رشته دعاخوانی رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha