آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4162847
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در یزد برگزار می‌شود

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد از برگزاری آزمون مجدد «حفظ قرآن و نهج‌البلاغه» ویژه طلاب خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء، کل و نهج‌البلاغه به رقابت می‌پردازند.

آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در حوزه علمیه یزدحجت‌الاسلام سید کاظم میرجلیلی، مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: اولین مرحله آزمون حفظ سالانه قرآن و نهج‌البلاغه، در روز 22 تیرماه، با حضور 15 نفر از طلاب حافظ در دفتر دارالقرآن و العترة مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد و طلابی که نتوانستند در این آزمون شرکت کنند، می‌توانند در آزمون مجدد حضور یابند. 

وی از برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در این استان خبر داد و اضافه کرد: این آزمون، از ساعت 7 الی 9 صبح روز پنجشنبه، 26مرداد در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار می‌شود.

میرجلیلی یادآور شد: این آزمون در راستای ارج نهادن به تلاش حافظان قرآن کریم و تشویق معنوی و مادی طلاب هر ساله همزمان با سراسر کشور در این استان نیز برگزار می‌شود و ارتقای شهریه طلاب، معرفی به نهادهای حوزوی، آموزشی و تبلیغی، همچنین امتیاز ویژه انتقال شهرستان به حوزه‌ علمیه قم از مزایای شرکت در این آزمون است.

مسئول دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، کل و نهج‌البلاغه به رقابت می‌پردازند بیان کرد: این آزمون سالانه در دو مرحله برگزار و برگزیدگان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha