اولین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم در گرگان برگزار شد
کد خبر: 4162783
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

اولین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم در گرگان برگزار شد

اولین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم با حضور مهدی قره‌شیخلو، مدرس و قاری بین‌المللی و جمعی از مربیان قرآنی امروز، ۲۴ مرداد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

قره شیخلو رئیس قرآنی اوقاف کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، مهدی قره‌شیخلو، مدرس و قاری بین‌المللی امروز، ۲۳ مرداد در حاشیه اولین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن کریم گفت: اولین دوره تخصصی تربیت مدرس تجوید قرآن با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی در بازه زمانی 24 الی 26 مرداد در سالن جلسات شهید سپهد قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است که شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره، مربیان تجوید قرآن در سطح استان پرورش خواهند داد.

قره‌شیخلو تربیت نیروهای زبده در حوزه آموزش قرآن را یکی از اقدامات خوب سازمان دارالقران خواند و بیان کرد: با توجه به نیاز استان به مدرس در زمینه‌های مختلف قرآنی، برگزاری دوره‌های مختلف در سطح های عمومی و اختصاصی از جمله فعالیت‌های دارالقران بوده که منجر می‌شود استان در قسمت‌های مختلف قرآنی خودکفا شده و خود به تربیت مربی بپردازد.

رئیس سابق مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه ضمن تأکید بر فشردگی دوره گفت: شرکت کنندگان باید از زمان خود نهایت استفاده را کرده تا علاوه بر کسب دانش نظری، مهارت عملی خود را تقویت کرده و به جذب جوانان از مسیر تجوید که یکی از فرایندهای زیبا خوانی قرآن بوده بپردازند.

انتهای پیام
captcha