کریدورهای اربعینی فارس‌ ایمن‌سازی شد
کد خبر: 4162768
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

کریدورهای اربعینی فارس‌ ایمن‌سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از ایمن‌سازی ۱۵۰۰ کیلومتر کریدور‌های ارتباطی این استان منتهی به استان خوزستان خبر داد.

کریدورهای اربعینی فارس‌ ایمن سازی شدبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا راستیار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس امروز، ۲۳ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی، از ایمن‌سازی ۱۵۰۰ کیلومتر کریدور‌های ارتباطی این استان منتهی به استان خوزستان خبر داد.

وی تصریح کرد: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه ـ نی‌ریز ـ استهبان ـ  سروستان ـ شیراز ـ ارژن ـ قائمیه ـ نورآباد ـ رستم و محور یزد ـ دو راهی سورمق ـ صفاشهر ـ سعادت‌شهر ـ مرودشت ـ ارژن ـ قائمیه ـ نورآباد ـ رستم که در طرح اربعین مورد تردد زائران و‌ مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار می‌گیرد، ایمن‌سازی شد.

راستیار با بیان اینکه طول رفت و برگشت کریدور‌های اربعینی در استان فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر است، افزود: با اقدامات راهداری مورد نیاز از ماه‌های قبل ایمن‌سازی شدند و نصب نیوجرسی، خط کشی، ایمن‌سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، به‌روزرسانی سیستم‌های روشنایی، آرام‌سازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه‌گیری و روکش آسفالت، نصب علایم و … از جمله اقدامات راهداری برای تردد ایمن و روان زایران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس همچنین افزود: در ایام قبل و بعد از اربعین نیز گشت‌های راهداری در محور‌های منتهی به استان خوزستان فعال هستند و به خدمات‌رسانی مشغول هستند. 

راستیار در پایان سخنان خود گفت: تمامی کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ و همچنین سایت www.۱۴۱.ir آخرین وضعیت ترافیکی، جوی و یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی‌های لازم به‌عمل آید.

انتهای پیام
captcha