دانشگاه‌های فارس آمار برون‌داد اقدامات فرهنگی را به صورت علمی تدوین کنند
کد خبر: 4161982
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

دانشگاه‌های فارس آمار برون‌داد اقدامات فرهنگی را به صورت علمی تدوین کنند

استاندار فارس با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در جامعه گفت: از دانشگاه‌های استان توقع داریم که آمار برون داد اقدامات فرهنگی را به صورت علمی تهیه و تدوین کنند از این‌رو نقش آفرینی دانشگاه‌ها بسیار حائر اهمیت است.

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ۲۱ مرداد در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: در تولید محتوا با همکاری صدا و سیما باید از تمامی ظرفیت‌های استفاده شود تا اقدام فرهنگی مشترک رخ دهد.

وی بر عدم انجام اقدامات دو قطبی‌سازی در جامعه تاکید کرد و افزود: نحوه تعاملات دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی تا پایان شهریورماه برای هماهنگی بیشتر تدوین و نقش ارگان‌ها در تصمیم‌گیری‌های حرکات فرهنگی مشخص شود.

استاندار فارس افزود: فرآیند کار فرهنگی از اولیت‌بندی شاخص‌ها، روش احصای شاخص‌های علمی تا اقدام و هم‌اندیشی باید مورد توجه واقع شود و در پایان نحوه تاثیرگذاری اقدامات، برنامه‌ها یا رویداد‌ها باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

ایمانیه، به‌کارگیری علم و شاخصه‌های علمی را یکی از لازمه‌های حرکات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: از دانشگاه‌های استان توقع داریم که آمار برون داد اقدامات فرهنگی را به صورت علمی تهیه و تدوین کنند از این رو نقش آفرینی دانشگاه‌ها بسیار حائر اهمیت است.

بنابر این گزارش، بررسی وضعیت رویداد اربعین در استان یکی دیگر دستور یکصد و سی و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس بود که به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام
captcha