پویش «در مدار حبیب» در فارس به راه افتاد
کد خبر: 4162630
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

پویش «در مدار حبیب» در فارس به راه افتاد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری پویش «در مدار حبیب» در این استان ویژه دانشجویان خبر داد.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 24 مردادماه در جمع موکب‌داران استان فارس گفت: با توجه به کارکردهای تمدنی اربعین و اثرات ویژه حضور و فعالیت دانشجویان و جهادگران در بستر اربعین و ارائه خدمات به زائران و همچنین اثر ویژه آن در ترویج و گسترش گفتمان جهادی، پویش «در مدار حبیب» برگزار می‌شود.

وی افزود: در پویش «در مدار حبیب» دانشجویان و جهادگران در هسته‌های ۲ الی ۴ نفره در کنار بهره‌گیری از فضای پیاده‌روی اربعین و زیارت، نسبت به ارائه خدمت به زائران و تبادل فرهنگ خدمت‌رسانی اقدام می‌کنند.

یوسفی با تأکید بر گسترش طرح «در مدار حبیب» گفت: این پویش با درنظرداشتن توانمندسازی و ارائه بخشی از اقلام موردنیاز برای خدمت‌رسانی، زمینه را جهت نقش‌آفرینی دانشجویان در بستر اربعین فراهم می‌کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: پویش «در مدار حبیب» فرصت خادمی را برای زائرینی که تشنه خدمت به عشاق امام حسین(ع) هستند، فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۳ هزار دانشجو از استان فارس در قالب ۷۴۰ تیم در پویش «در مدار حبیب» شرکت کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.hamebaham.org مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha