راهیابی 11 دانش آموزان خراسان‌شمالی به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 4162635
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

راهیابی 11 دانش آموزان خراسان‌شمالی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از راهیابی 11 دانش آموز دختر و پسر استان به مرحله کشوری مسابقات دانش آموزی خبرداد.

محمد مهدی جوان جعفری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالیمحمد مهدی جوان جعفری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: در مجموع 11 دانش آموز دختر و پسر به چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه شش دانش آموز پسر در بخش آوایی به این مسابقات که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اعزام شدند، افزود: بخش پژوهشی این دوره از مسابقات نیز از اول تا سوم شهریور ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: 5 دانش آموز دختر و پسر هم در بخش پژوهشی در رشته‌های احکام، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از استان به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

جوان جعفری یادآورشد: در خراسان‌شمالی در مجموع 121 هزار دانش آموز در 15 رشته  نام نویسی  و رقابت کردند که در نهایت 50 هزار نفر به مرحله آموزشگاهی 637 نفر شهرستانی و 148 نفر هم به مرحله استانی راه یافتند. 

انتهای پیام
captcha