اعزام دانشجویان همدانی به عتبات عالیات
کد خبر: 4162575
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

اعزام دانشجویان همدانی به عتبات عالیات

دبیر ستاد اربعین دانشجویی همدان از اعزام گروهی دانشجویان خانم همدانی به سفر اربعین خبر داد و گفت: تاکنون 400 نفر برای اعزام ثبت‌نام کرده‌اند.

حمید پورحسینی، دبیر ستاد اربعین دانشجویی همدانحمید پورحسینی، دبیر ستاد اربعین دانشجویی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه این ستاد طبق سنوات گذشته اقدام به اعزام گروهی از بانوان دانشجو به عتبات عالیات خواهد کرد، گفت: اعزام‌ها در قالب گروه‌های ۵۰ نفره انجام خواهد شد که تاکنون ۴۰۰ نفر برای اعزام ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: اعزام‌ها از شنبه، چهارم شهریورماه آغاز و تا دهم شهریورماه سال جاری ادامه دارد. هیچ سقفی برای تعداد افراد اعزامی در نظر گرفته نشده است، فقط از افرادی اعزام می‌شوند که قبل از تاریخ اعزام ثبت‌نام کرده باشند. اعزام آقایان نیز به‌صورت متمرکز انجام نمی‌شود و ستادهای دانشگاهی این فعالیت را انجام می‌دهند.

پورحسینی از اجتماع اربعینیان در روز ۲۹ مردادماه خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله شعبانی، مداحی مصطفی میرزایی و روایتگری سیدرضا موسوی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اربعین دانشجویی همدان همچنین از برگزاری پویش کتابخوانی ویژه ایام اربعین خبر داد و افزود: این پویش از کتاب‌های دو سفرنامه سردار حسام و آقای عابدینی با عنوان «خس بی‌سر و پا» و «قدم‌های عاشقی» است.

وی بیان کرد: ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه کتابخوانی از امروز، 24 مردادماه آغاز شده و تا اربعین ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر ستاد دانشجویی در خیابان میرزاده عشقی، معاونت جوانان سازمان ورزش و جوانان، دفتر ستاد اربعین دانشجویی مراجعه و یا به‌صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت ستاد ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha