کانون‌های مساجد آموزش قرآن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند
کد خبر: 4162414
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

کانون‌های مساجد آموزش قرآن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر توجه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به برگزاری دوره‌های آموزش‌های قرآنی در رشته‌های مختلف، به ویژه مفاهیم قرآن تأکید کرد.

مجید منادیبه گزارش ایکنا از خوزستان، مجید منادی، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، روز گذشته 22 مرداد در حاشیه برگزاری داوری آثار ارسالی شانزدهمين دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، برگزاری چنین مسابقاتی را در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه مؤثر دانست و بر کیفی‌سازی بیشتر این مسابقات در سال‌های آینده تاکید کرد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به برگزاری دوره‌های آموزش‌های قرآنی در رشته‌های مختلف، به ویژه مفاهیم قرآن شد و گفت: با توجه به اینکه کانون‌های مساجد با کودکان، نوجوانان و جوانان سروکار دارند، می‌طلبد با برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و ... آنها را به سمت مساجد جذب کنند تا بتوانیم این قشر را از توطئه‌های دشمنان در امان نگه‌داریم.

گفتنی است، در این مرحله از مسابقات آثار ارسالی 220 نفر از اعضای کانون‌های مساجد در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، اذان، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی داوری شد.

انتهای پیام
captcha