داوری ۲۲۰ اثر در شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان خوزستان
کد خبر: 4162339
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

داوری ۲۲۰ اثر در شانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان خوزستان

۲۲۰ اثر ارسالی در مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان داوری شدند.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتانبه گزارش ایکنا از خوزستان، آثار مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، عصر یکشنبه 22 مرداد در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان داوری شدند.

در این مرحله مسابقات که اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در مهلت تعیین شده، اجراهای خود را در سامانه بچه‌های مسجد بارگزاری کردند، هیئت داوران در دو بخش خواهران و برادران آثار ارسال شده را داوری کردند. در این برنامه، 220 اثر ارسالی در رشته‌های اذان، مکبری، استعدادیابی، قرائت نماز، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی و قرائت ترتیل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بخش آقایان، داوران سیدکریم موسوی، جاسم شمیری و حمزه عوده‌زاده بودند. در بخش بانوان نیز خیریه عچرش، صدیقه لویمی اصل و سنا منبوهی داوری آثار را بر عهده داشتند. داوری رشته حفظ کل قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان نیز فردا سه‌شنبه 24 مردادماه با حضور شرکت‌کنندگان در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات مدهامتان که مهرماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام
captcha