پیش‌ثبت‌نام داوطلبان چهارمحال‌وبختیاری در انتخابات مجلس از ۵۰۰ نفر عبور کرد
کد خبر: 4162325
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰

پیش‌ثبت‌نام داوطلبان چهارمحال‌وبختیاری در انتخابات مجلس از ۵۰۰ نفر عبور کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان از مرز ۵۰۰ نفر عبور کرد.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه رکورد ثبت‌نام در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به تمامی ادوار گذشته شکسته شد، اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت پیش‌ثبت‌نام، تعداد داوطلبان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مرز ۵۰۰ نفر گذشت.

وی با بیان اینکه مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز ۱۶ مردادماه آغاز و ساعت ۱۸ روز گذشته ۲۲ مردادماه به پایان رسید، افزود: خوشبختانه با حضور پرشور داوطلبان، رکورد ثبت‌نام نسبت به ادوار گذشته شکسته شد. 

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه ۱۱ درصد ثبت‌نام کنندگان خانم‌ها و ۸۹ درصد آقایان بودند،  تصریح کرد: همچنین ۴۸ درصد از ثبت‌نام کنندگان در بازه سنی ۳۰ تا ۴۵ سال قرار داشتند. 

حسین‌میرزایی تصریح کرد: ۱۲ درصد ثبت‌نامی‌ها دارای مدرک کارشناسی، ۶۸ درصد کارشناسی ارشد، ۱۶ درصد دارای مدرک دکتری و چهار درصد داری تحصیلات حوزوی هستند. 

وی در پایان گفت: داوطلبانی که ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند می‌توانند از ۲۷ مهرماه به مدت یک هفته در صورت احراز شرایط لازم ثبت‌نام نهایی را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha