لزوم توجه هر چه بیشتر به مسائل قرآنی از سوی رسانه‌ها
کد خبر: 4162209
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

لزوم توجه هر چه بیشتر به مسائل قرآنی از سوی رسانه‌ها

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی بر توجه و بهای هر چه بیشتر به مسائل قرآنی از سوی رسانه‌ها در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در بازدید از خبرگزاری ایکنا در استان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در طول دوران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: در برهه‌های زمانی خاص و در هر شرایطی که لازم بوده هر گاه از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرده‌ایم کارآمدی و اثرگذاری بالایی داشته زیرا مردم در آن مهم و جدی دیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه باید بسترهای لازم برای فعالیت‌ مجموعه‌های قرآنی، گسترش یابد، ادامه داد: با توجه اینکه قرآن در کشور وزارتخانه‌ای ندارد و همه دستگاه‌ها همانند اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به تسهیلگری هستند، بنابراین از رسانه‌های تخصصی این حوزه انتظار داریم، بیش از پیش به مسائل قرآنی بها داده و توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را در حکمرانی مردمی نشر و گسترش بدهیم، افزود: فعالیت‌های قرآنی در نقاط محروم توسط افرادی که پست و مقامی ندارند و صرفا برای رضایت خداوند کار می‌کنند را مورد توجه قراردهیم.

رفیعی تصریح کرد: برای تحقق جریان سازی و گفتمان سازی در جامعه نیاز به انجام کار تخصصی است که باید خبرگزاری ایکنا به دلیل برخورداری از ماهیت قرآنی بیش از پیش به مسائل و نقاط ضعف و قوت این حوزه بپردازد.

گفتنی است در پایان این جلسه حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از زحمات این رسانه در استان با اهدای لوح یادبودی تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha