۲۲۸ خانواده شهید و ایثارگر کردستان تجلیل شدند
کد خبر: 4161738
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

۲۲۸ خانواده شهید و ایثارگر کردستان تجلیل شدند

اولین کنگره تجلیل از ۲۲۸ نفر از ایثارگران و خانواده معظم شهدا دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی دیروز، 19 مرداد در سالن شهدای گمنام بسیج استان برگزار شد.

اولین کنگره شهدای و ایثارگران کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، جهانگیر الیاسی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در اولین کنگره تجلیل از ۲۲۸ نفر از ایثارگران و خانواده معظم شهدا دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی که با حضور استاندار کردستان دیروز، 19 مرداد در سالن شهدای گمنام بسیج استان برگزار شد، گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان است و همه ما باید تلاش کنیم رهروان خوبی برای آنان باشیم.

وی افزود: ۲۲۸ نفر از کارکنان راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های آن از جامعه ایثارگری هستند که ۶۰ نفر از این تعداد در اداره راه و شهرسازی استان و مابقی در سایر ادارات زیر مجموعه مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان استان، جامعه‌ای کم توقع و بی ادعا هستند و این خصلت تمام مردم این استان است.

وی با تأکید بر تعیین استخدامی و تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای جامعه ایثارگری استان،  یادآور شد: هم اکنون ۱۱ نفر از پرسنل حفاظت ما دچار مشکل استخدامی هستند و تعیین تکلیف نشده‌ اند و انتظار داریم این مهم از وزارتخانه پیگیری شود.

یادآور می‌شود؛ در اولین کنگره تجلیل از ۲۲۸ نفر از ایثارگران و خانواده معظم شهدا دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از جامعه ایثارگری استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha