مسئولان در راستای بهبود وضعیت مردم تلاش کنند
کد خبر: 4161619
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
قائم مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهور :

مسئولان در راستای بهبود وضعیت مردم تلاش کنند

سعید محمدی با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: ما مکلف هستیم که در راستای بهبود وضعیت مردم قدم برداریم و زمانی که این مسئولیت را قبول کرده‌ایم باید از همه زندگی خود در جهت این خدمت‌رسانی مطلوب به مردم هزینه کنیم.

سعید محمدی، قائم مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از لرستان، سعید محمدی، قائم مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز، ۱۹ مردادماه در اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت و شهید مدافع حرم «قدرت‌اله عبدیان» که در حسینیه ثارالله سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار کرد: موضوع ولایت و ولایت‌پذیری یکی از نیاز‌های اصلی جامعه امروز به شمار می‌رود و انسجام‌بخشی بین مؤمنین موضوعی است که شیطان هیچ‌وقت از تلاش برای شکستن این اتحاد کوتاه نمی‌آید.
 
وی ضمن اشاره به تاکید قرآن بر محور وحدت و ولایت‌پذیری، افزود: اطاعت از امر ولی برای استقرار حکومت اسلامی واجب است و بر ما نیز ادامه مسیر این شهدا در راستای ولایت‌مداری از واجبات به شمار می‌رود.
 
قائم‌مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به وحدت‌طلبی شهدا، اظهار کرد: شهدا همیشه به دنبال وحدت‌طلبی و انسجام قلوب مؤمنین بوده‌اند و در این مسیر جان خود را فدای اسلام و مردم کردند.
 
وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی گسترده دشمنان در اغتشاشات سال گذشته، تصریح کرد: دشمن روی اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» حساب گسترده‌ای باز کرده بود و حتی در جلسات داخلی خود، رهبران خود را نیز برای پس از براندازی انتخاب کرده بود، ولی آنها رشادت‌ شهدایی همچون سید روح‌الله عجمیان‌ها را در نظر نگرفته بودند و به سد مستحکم استقامت جوانان انقلابی برخورد کردند. 
 
محمدی اضافه کرد: سایه عنایت الهی بر سر جمهوری اسلامی ایران گسترده شده است و حرکت‌های دشمنان شاید بتواند مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را آهسته کند ولی هیچ وقت نمی‌تواند این حرکت عظیم را متوقف کند.
 
قائم مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: کاستی‌هایی وجود دارد ولی این موارد در مقابل پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار کوچک هستند و با همت و مدیریت انقلابی باید در جهت اصلاح آن موارد نیز قدم برداریم. 
 
وی با اشاره به ترس دشمنان از قدرت پهپاد‌های ایرانی و اینکه امروز دشمنان ترس این را دارند که ایران به کمک ابر قدرتی همچون روسیه رفته و تجهیزات پیشرفته نظامی خود را تحویل روسیه دهند، ایران را یکی از کشور‌های افتخارآفرین در حیطه‌های علمی برشمرد و افزود: در موضوع تولید واکسن، ایران یکی از کشورهای قدرتمند است و دشمنان انتظار این پیشرفت را نداشتند. 
 
قائم مقام معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: ما مکلف هستیم که در راستای بهبود وضعیت مردم قدم برداریم و زمانی که این مسئولیت را قبول کرده‌ایم باید از همه زندگی خود در جهت این خدمت‌رسانی مطلوب به مردم هزینه کنیم.
 
وی مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی مردم لرستان را یکی از دیدنی‌ترین عزاداری‌ها در دنیا برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان مجدانه پیگیر مشکلات و مسائل این شهرستان هستند و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.
 
منبع: کانون سبحان کوهدشت
انتهای پیام
captcha