آتش زدن قرآن فرصتی برای افشای ماهیت پوشالی دشمنان است
کد خبر: 4161588
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:

آتش زدن قرآن فرصتی برای افشای ماهیت پوشالی دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با گرامیداشت روز جهانی مسجد و سالگرد آتش زدن اسفناک مسجدالاقصی، گفت: کینه دشمنان در آتش زدن مسجد الاقصی و صدها مسجد دیگر در نقاط مختلف جهان فروکش نکرد اما رفتار شیطانی کافران در آتش زدن قرآن فرصتی برای افشای ماهیت پوشالی آنان با پوشش آزاد اندیشی و آزادی بیان است.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امروز، 19 مردادماه، در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، با گرامیداشت روز جهانی مسجد و سالگرد آتش زدن اسفناک مسجدالاقصی، گفت: کینه دشمنان در آتش زدن مسجد الاقصی و صدها مسجد دیگر در نقاط مختلف جهان فروکش نکرد اما رفتار شیطانی کافران در آتش زدن قرآن فرصتی برای افشای ماهیت پوشالی آنان با پوشش آزاد اندیشی و آزادی بیان است.

وی اظهار کرد: به رغم آتش زدن مسجد کینه آنها فروکش نکرد و کار را به جایی رسانده‌اند که قرآن آتش می‌زنند اما اسلام عزیز نقطه آغاز و پایان ادیان است.

آل‌هاشم، یادآور شد: نیم قرنی که از حادثه اسفناک آتش کشیدن قدس گذشته آتش کینه اهریمنی و زبانه‌های آن با آتش کشیدن مسجدها هم خاموش نشده و به حریم قرآن نیز سرایت کرده است.

امام جمعه تبریز، همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب روز جهانی مسجد را روز انقلاب دانستند و مسجد را محور انقلاب و مقاومت می‌دانند، امسال ۳۰ مرداد فرصت ارزشمند بهره‌مندی از خطبه‌ها، منبرها، خطابه‌ها است که باید در جامعه نسبت به آن جدیت بیشتری شود.

وی با اشاره به سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این شورا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در راستای تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی برای حفظ، پایداری و استمرار ظفرمند انقلاب اسلامی و سازماندهی مراسم‌های دینی، ملی و انقلابی در ۱۲مرداد ۱۳۵۹ تشکیل شد و در سال ۱۳۶۷ به عنوان نهاد غیردولتی شناخته شد.

آل‌هاشم همچنین با تاکید بر لزوم گرامیداشت پررنگ هفته دولت، گفت: با بیان نقش دولت در پیشبرد توسعه و پیشرفت و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌توان در ناکام گذاشتن اهداف رسانه‌ای دشمنان انقلاب و سیاه نمایی و تحریک افکار عمومی موفق عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، همچنین با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در صف اول دفاع از انقلاب و ولایت قرار دارند و باید در بیان حقیقت با رعایت انصاف موفق باشند.

وی اظهار کرد: نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در اطلاع رسانی ارزشمند است و در بیان حقایق و واقعیت‌ها نقش خود را ایفا می‌کنند.

امام جمعه تبریز همچنین در این نشست با تقدیر از نقش بی نظیر مدافعان حرم در دفاع از آرمان‌های اسلامی روز مدافعان حرم را گرامی داشت. 

انتهای پیام
captcha