پیشبرد مسائل موقوفات سلامت موجب غنا بخشیدن به فرهنگ وقف می‌شود
کد خبر: 4161449
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

پیشبرد مسائل موقوفات سلامت موجب غنا بخشیدن به فرهنگ وقف می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی این مجموعه برای پیشبرد مسایل مربوط به موقوفه‌های حوزه سلامت استان فارس، تلاش در این زمینه را موجب غنا بخشیدن به فرهنگ وقف در جامعه دانست.

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس سازمان اوقافبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 18 مردادماه با حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به پیشینه غنی فرهنگ وقف در استان فارس، بهره‌مندی حوزه سلامت استان از این رویکرد غنی نیک‌اندیشانه و انسان دوستانه را موهبتی ارزنده خواند.

حسینی با تأکید بر تلاش مجموعه دانشگاه در زمینه تعامل مناسب با مجموعه اوقاف و امور خیریه استان، دستاورد این تعامل و همکاری را بهره‌مندی هر چه بیشتر از موقوفه‌های سلامت استان فارس در مسیر خدمت‌رسانی به مردم استان و مراجعان سایر استان‌ها عنوان کرد.

گفت‌وگو و تبادل نظر در زمینه ساخت بیمارستان جایگزین نمازی شیراز، از دیگر محورهای دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بود.

حسینی همچنین در این دیدار با اعلام آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیشبرد مسایل مربوط به موقوفه‌های حوزه سلامت استان فارس، تلاش در این زمینه را موجب غنا بخشیدن به فرهنگ وقف در جامعه دانست.

انتهای پیام
captcha