سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش خبرنگاران است
کد خبر: 4161011
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش خبرنگاران است

مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل ضمن صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست.

کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل، ۱۷ مرداد ماه به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

عزم راسخ، تعهد بی بدیل، پایداری و همت والای پیام‌آوران عرصه سترگ رسانه، راویان رویداد‌ها و طلایه داران راستین خبر که همواره مسائل و مشکلات مردم و واقعیت‌های جامعه را هنرمندانه با واژگان می‌آمیزند، ارزشمند و ستودنی است.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود.

امروز رسالت بزرگ جهاد تبیین پیش روی ما است و خبرنگاران می‌توانند در این زمینه، نقشی بی‌بدیل ایفا کنند؛ در جهاد تبیین، مقابله با جریان تحریف و ایجاد امید در بین آحاد جامعه، اصلی‌ترین جهادی است که راه حقیقت جویان را از دروغ پردازان جدا می‌کند.

فرارسیدن ۱۷ مرداد، فرصت گران‌قدری برای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه و خبرنگارانی است که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی در تمامی حوزه‌ها به بیان حقایق می‌پردازند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه اصحاب رسانه در جهت انعکاس اخبار، رویداد‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش، از خداوند متعال توفیق روزافزون برای تمامی خبرنگاران به ویژه فعالان رسانه‌ای در حیطه آموزش و پرورش را آرزومندم.

انتهای پیام
captcha