ملت ایران به ملت‌های آزاده جهان جرأت مقاومت داد
کد خبر: 4160368
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

ملت ایران به ملت‌های آزاده جهان جرأت مقاومت داد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: ملت ایران به ملت‌های آزاده دنیا و مسلمانان جرأت و قدرت ایستادگی در برابر نظام سلطه را داد.

رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج)، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، صبح شنبه در یادواره شهدای روستای کلایه منطقه الموت، گفت: در طول حیات انقلاب اسلامی هرجا در مسیر شهدا حرکت کرده‌ایم به موفقیت و پیروزی دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: منکر مشکلات مختلف مخصوصاً در حوزه اقتصادی و عملکرد ضعیف برخی مدیران در کشور نیستیم اما هدف شهدا چیزی فراتر از این اهداف بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه شهدا اگر در کربلا بودند اجازه نمی‌دادند سر امام حسین(ع) بالای نیزه‌ها برود، اظهار کرد: در ابتدای حیات انقلاب اسلامی نیز ارتش تا دندان مسلح صدام با پشتیبانی آمریکا به سمت ملت ایران لشگر کشید و خیلی‌ها منتظر بودند تا این بار نیز سر ولی ملت ایران بالای نیزه برود اما به برکت خون شهدا چنین اتفاقی نیفتاد.

وی بیان کرد: ۱۴۰۰ سال بعد از عاشورا دشمنان دارای کینه از حسین(ع) و زینب(س) شمشیر زیر گلوی عاشقانه حسین(ع) همچون شهیدان حججی، اسکندری و اسماعیلی گذاشتند تا نشان دهند همچنان از زینب(س) و محبین او کینه دارند. اما این بار سربازان و محبین حسین(ع) به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی ثابت کردند دوران بالارفتن سر به نیزه‌ها تمام شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: روزی خواهد آمد که شناسنامه دارهای فلسطینی، بی شناسنامه‌ها و غاصبان سرزمین مسلمانان را از فلسطین بیرون می‌کنند و آمریکایی که در سندها و دکترین‌های خود به دنبال آقایی کردن بر دهکده جهانی بود امروز در درون خود متوقف شده است.

وی در پایان یادآور شد: ملت ایران به ملت‌های آزاده دنیا و مسلمانان جرأت و قدرت ایستادگی در برابر نظام سلطه را داد و اینها همه از نتایج خون شهدای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha