راه‌اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش صدرا در آینده نزدیک
کد خبر: 4160096
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

راه‌اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش صدرا در آینده نزدیک

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش، از راه‌اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا در روزهای آتی خبر داد.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 13 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر با وزیر آموزش و پرورش و گرفتن موافقت‌های اولیه در سنوات پیشین در خصوص راه‌اندازی ناحیه مستقل آموزش و پرورش شهر جدید صدرا گفت: این ناحیه با توجه به فراهم بودن شرایط، به زودی در صدرا ایجاد خواهد شد.

وی افزود: شهر جدید صدرا با حدود 200هزار نفر جمعیت مستحق داشتن یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود که با پیگیری‌های انجام شده، به فضل خدا این مهم محقق شد.

عزیزی بیان کرد: با استقرار ناحیه مستقل آموزش و پرورش در صدرا علاوه بر اینکه مراجعات مردمی به نواحی شیراز کم خواهد شد، ساز و کار آموزشی بهتری نیز در صدرا مشاهده خواهیم کرد و به نوعی کاستی‌های آموزشی این شهر به لحاظ فضای آموزشی، کمبود معلم و... به حداقل خواهد رسید.

 نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: پیش‌بینی‌ها برای استقرار نیروها با ایجاد یک مکان مناسب در صدرا انجام شده که جا دارد همین جا از زحمات مدیر سابق ناحیه دو آموزش و پرورش شیراز که همکاری بسیار خوبی در این موضوع داشت، تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان نیز گفت: صدرا می‌تواند یکی از بهترین شهرهای ایران باشد اما لازمه آن ایجاد زیرساخت‌ها در این شهر است که یکی از آن‌ها ایجاد یک ناحیه مستقل آموزش و پرورش بود و در ادامه نیز باید برای استقرار دیگر امکانات نیز تلاش کنیم که موضوع مهم شهرستان شدن این شهر نیز در حل پیگیری است.

انتهای پیام
captcha